...KLIK IMEJ DI ATAS UNTUK MAKLUMAT LANJUT...

KENAPA ANWAR FOBIA NAIK BAS AWAM??

| | Posted On Tuesday, January 8, 2013 at 7:47 PM


. penulis: RAOF SEGAMBUT .

PADA suatu hari, ketika bas 'Jelajah Merdeka' belum wujud... Anwar ingin menghadiri satu mesyuarat penting, malangnya kereta yg dinaiki Anwar dan Rafizi mengalami kerosakan yang agak teruk.

Namun dengan semangat yang kuat untuk menjatuhkan kerajaan dan merosakkan negara mereka tetap teruskan niat jahat untuk menghadiri mesyuarat itu dengan menaiki bas awam. Ini antara perbualan mereka ketika sedang menunggu bas tiba...

RAFIZI: Agak lama juga saya tak naik kenderaan awam ni bos!

ANWAR: Tak pe Pizi, ini pun sesuatu yang baik. Kalau orang awam yang fanatik dgn saya nampak nanti semakin dorang cakap saya adalah pemimpin yg mereka mau... Pemimpin berjiwa rakyat, sanggup menaiki bas awam utukk merasai kepayahan yang rakyat lalui sehari-hari.

RAFIZI: Wah! Bos memang hebat... Saya tak terfikir sampai ke situ!

ANWAR: Hahaha!! Biasalah... bakal perdana menteri ni bro! Hah! Itu pun bas dah sampai... jom!!

...ketika dalam bas...

ANWAR: Pizi... Aku rasa baik kita turun aje la, bikin panas aje aku dok lama-lama dalam bas ni!

RAFIZI: Eh! Apsal plak bos???!

ANWAR: Kau tak dengar ke? Konduktor bas tu macam menyindir saya aje..

KONDUKTOR BAS: Naik cepat! Naik cepat! Masuk!! Masuk lagi! Masuk dalam lagi! Lagi!! Lagi!! Masuk belakang! belakang lagi! Lagi belakang! Belakang masih kosong! Boleh masuk lagi tu... Masuk belakang!! Masuk belakang!!



sejak hari itu Anwar tidak lagi menaiki bas awam!

.

Comments:

There are 0 comments for KENAPA ANWAR FOBIA NAIK BAS AWAM??

MORE PSYCHO ARTS...

MORE PSYCHO POPS...

NEW FRENS

Blog Archive